Jeg har selv siddet som chef med ansvar for salg og kundeservice – jeg ved hvad det vil sige at lede et team og skabe merværdi med god service.
Janni Servais
Servais Service System er en gennemprøvet metode, der er udviklet til medarbejdere og ledere indenfor salg og service.
Jeg deler ud af min 25 års erfaring i kundeservice, salg og ledelse.
Få de bedste værktøjer og indsigter til, hvad god kundeservice er og, hvor det kan betale sig at lægge fokus og energi i forhold til at optimere, så kunderelationerne styrkes, og medarbejderne trives.
I et samlet koncept får man MEDLYT, PERSONLIGHEDSTEST, COAHING 1-1 af den enkelte medarbejder og LEDELSESSPARRING. Forløbet afsluttes med en halvdagsworkshop, hvor vi arbejder med de ni arketyper indenfor kunder.
Janni Servais
Mentorforløb henvender sig til små selvstændige eller folk, der er i en udviklingsproces og har behov for et følgeskab, der styrker din evne til at se dine egne styrker, aflæse andres reaktioner på dig og støtter dig til at skabe en karriere, hvor du bruger dit fulde potentiale.
En personlighedstest giver et nøjagtigt og indgående billede af en personligheds-profil og er et eminent værktøj til brug for udvikling hos ledere, medarbejdere, teams og mennesker der er nysgerrig på sig selv og ønsker at udvikle sig.
Jeg bruger Integrative Enneagram Questionnaire (IEQ9, fordi det er den mest professionelle og valide persontypetest til indikation af dine Enneagramtype.
Janni Servais