![](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2020/01/janni_servais1-495x400.jpg)
Hvorfor er det vigtigt med en kundestrategi?
En kundestrategi giver jer bevidsthed om, hvordan og hvad der…
![](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2020/01/janni_servais_13-495x400.jpg)
Empati skaber bedre kundeoplevelser
God service handler om at møde mennesker og forstå deres behov.…
![](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2021/03/Inspiration-servais-495x400.jpg)
God kundeservice starter på ledelsesniveau
Vis mig jeres kundeservice og jeg kan fortælle jer om jeres…
![](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2020/01/janni_servais_8-495x400.jpg)
Paradigmeskift i valg af leverandører i 2021
Jeg oplever et paradigmeskifte i forhold til, hvordan kunderne…
![kundeservice i butik](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2020/01/clay-banks-Ox6SW103KtM-unsplash-495x400.jpg)
Dit omdømme som virksomhed og butik er altafgørende for din eksistens
Efter første købsoplevelse har du lagt dit omdømme…
![](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2020/01/janni_servais_2-495x400.jpg)
Kundeservice er et vigtigt konkurrenceparameter.
Her er 5 punkter på områder, hvor I kan forbedre:
1. Laver…
![](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2020/01/janni_servais_16-495x400.jpg)
Bevidst Kundeservice
Tiden kalder på mere bevidsthed også i kundeservice. Hvad…
![](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2020/01/janni_servais_13-495x400.jpg)
Kvalitet hele vejen rundt i kundeservice
God kundeservice handler ikke alene om hvordan vi taler til…
![](https://janniservais.dk/wp-content/uploads/2020/01/janni_servais_4-e1585837035221-495x400.jpg)
Vi har ikke råd til dårlig kundeservice.
Vi har ikke råd til dårlig kundeservice, hvis vi vil have…